Delavnica
Delo z zahtevnimi strankami
Razvijte učinkovite strategije za delo z zahtevnimi strankami in izboljšajte zadovoljstvo strank – skupinska in incompany izvedba
Kadar zaposleni nimajo ustreznih orodij za reševanje težkih situacij, lahko komunikacija s strankami postane vir stresa in nezadovoljstva.
Delavnica Delo z zahtevnimi strankami je zasnovana tako, da udeležencem omogoči razvoj veščin za obvladovanje zahtevnih situacij, vzpostavljanje zaupanja in ustvarjanje pozitivne izkušnje za stranke.


Na delavnici bodo udeleženci razvili pristop, ki temelji na empatiji, učinkovitosti in spoštljivi komunikaciji, kar bo vodilo k večjemu zadovoljstvu strank in boljšim poslovnim rezultatom.
Imago pristop k delu s strankami
S pomočjo Imago tehnik udeleženci delavnice razvijejo globlje razumevanje čustvene dinamike v komunikaciji s strankami ter se naučijo kako na podlagi tega prilagoditi svoj odziv. To pomaga pri premostitvi konfliktov ter ustvarjanju okolja, kjer se stranke počutijo slišane in cenjene.
Primeri situacij, ki se jih udeleženci naučijo obvladovati:

Stranka znese slabo voljo zaradi nezadovoljstva z izdelkom ali storitvijo.

Stranka nikoli ni zadovoljna, ne glede na to, koliko truda vložite v rešitev.

Stranka vedno zahteva več, ne glede na prvotni dogovor.

Stranka stalno pritiska za dodatne popuste, tudi po sklenitvi dogovora.

Stranka ne priznava mej in pričakuje nemogoče rešitve.

Stranka vztrajno ignorira rešitve in zahteva posebne ugodnosti.

Stranka se pritožuje brez konkretnih razlogov, a želi prilagoditve ali kompenzacije.
Povsem praktično znanje, ki ga je moč takoj aplicirati.

Druga znanja, ki jih pridobijo udeleženci delavnice:

Razumevanje dinamike zahtevnih strank in njihovih potreb

Učinkovite strategije
za reševanje konfliktov s strankami

Tehnike empatije
in poslušanja, ki gradijo zaupanje

Profesionalen odnos
tudi v stresnih situacijah

Osnove Imago komunikacije
za obvladovanje zahtevnih situacij
Namen delavnice je omogočiti zaposlenim, ki delajo s strankami, da pridobijo ključne veščine za delo z zahtevnimi strankami, hkrati pa razvijejo orodja za mirno in samozavestno soočanje z napornimi situacijami.
Udeleženci se naučijo prepoznati potrebe strank, prilagoditi svoje odzive ter zgraditi dolgotrajne odnose na temelju zaupanja in spoštovanja.

Druge poslovne veščine, ki jih udeleženci razvijajo na delavnici:

Spretnosti učinkovitega poslušanja in obvladovanja čustvenih odzivov.

Krepitev samozavesti pri delu z zahtevnimi in napornimi strankami.

Obvladovanje konfliktov z uporabo Imago tehnik.

Veščine nevtralizacije napetosti in pomirjanja situacij.

Tehnike podajanja konstruktivnih povratnih informacij strankam.
Zakaj je delavnica edinstvena?
Delavnica Delo z zahtevnimi strankami je edinstvena, ker združuje teoretična znanja in praktične vaje, prilagojene specifičnim izzivom vašega podjetja.
Udeleženci preko realnih primerov in simulacij vadijo, kako ravnati v najtežjih situacijah. Prejmejo orodja, ki jih lahko takoj uporabijo v praksi. Prav tako udeleženci pridobijo globlje razumevanje psiholoških procesov, ki vplivajo na komunikacijo s strankami.
Čas trajanja
Delavnica traja en dan.
Namenjena je zaposlenim na vseh ravneh podjetja, ki se srečujejo z zahtevnimi strankami in si želijo izboljšati komunikacijske veščine ter prispevati k večji uspešnosti podjetja.
Izkušena trenerka in poslovna coachinja
Mag. Špela Tušek je priznana psihologinja, TA organizacijska svetovalka in certificirana Imago terapevtka in Imago profesionalna facilitatorka. Z bogatimi izkušnjami in temeljito terapevtsko izobrazbo mag. Tušek ponuja edinstven pristop k izvajanju delavnic, terapij, svetovanj ter osebnega in poslovnega coachinga.
Kot Imago strokovnjakinja, mag. Tušek združuje napredne metode in tehnike, ki so dokazano ključne za delo z zahtevnimi strankami. Je tudi certificirana Imago trenerka in supervizorka.

Imago pristop
Imago pristop, je v osnovi priznana terapevtska smer, katere dognanja pa se v zadnjih letih vse bolj uporabljajo tudi na poslovnem področju. Predvsem na področju povezovanja in rasti timov ter prebujanja in razvijanja potencialov perspektivnih kadrov.
Imago pristop nadgrajuje tradicionalne psihoterapevtske metode, uporablja pa se v osebnih in profesionalnih odnosih. Temelji na psihoanalizi, združuje pa tudi elemente kognitivne terapije in gestalt terapije, ob tem pa upošteva tudi najnovejše izsledke nevroznanosti.
Reference in mnenja strank


»Izboljšanje komunikacije izboljša delovne procese in odnose. Njena pomoč pri tem je bila za nas ključna. Delavnice in predavanja so kakovostni, strokovni in konkretni. Špelo priporočamo zaradi dobre izkušnje, njenega globokega znanja psihologije, strokovnosti in izkušenj.«
Frano Toš, Prva hiša d.o.o., direktor družbe


»Špela Tušek je ena tistih predavateljic in terapevtk, ki v trenutku vzbudi zaupanje. Njena pristnost, toplina in sposobnost ustvarjanja varnega prostora so lastnosti, ki omogočajo, da se človek resnično odpre in izkoristi vse možnosti za rast in učenje. Cenim njeno strokovnost, ki se kaže v vsaki vsebini, ki jo predstavi in v vsakem pristopu, ki ga uporabi. Špela zna poslušati, voditi in podpreti na način, ki je globoko spoštljiv a hkrati zelo učinkovit. Njena strast do Imago metode je nalezljiva in čutiti je, da jo resnično živi.«
– Zvezdana LUBEJ
Leading Coach for Charismatic Leadership
Country manager Profiles Int. Slovenia
Founder of Kadrovska asistenca
Co-Founder at Chocolate village


»Oh, če bi vse stvari v življenju bile tako zelo enostavne in kakovostne, kot sodelovanje s Špelo in Tonetom.
Ju prosiš za predavanje, sta za.
Ju povabiš na konferenco, pridete predčasno in še pomagata.
Ko sta na vrsti, perfektno odpredavata in še jima ostane dobra volja, da sta na razpolago vsem udeležencem.
Življenjsko, človeško, realno.
Absolutno zaupanja vredno.
Oh, če bi vsi naši predavatelji bili kot Tuška …«
– mag. Nastja MULEJ
Trenerka deBonovih metod razmišljanja
Soustanoviteljica Maratona pozitivne psihologije